خريد و فروش آپارتمان در ميرداماد
بهترين سايت خريد و فروش ملك و آپارتمان در مركز شهر

ورق هاي فولادي يكي توليدها داراي اهميت و پر كاربرد در صنعت هاي بخصوص در صنعت ساختمان مي‌باشند . روش هاي ساخت متاع هاي فولادي به دو نوع كلي نورد سرد و نورد گرم تقسيم مي گردند . ورق و پليتي كه از روند نورد گرم شمش فولادي به دست ميايد , ورق سياه ( Hot Rolled Sheet ) ناميده مي شود .
ورق سياه نتايج از نورد گرم از كيفيت زير تري نسبت به ورق نتيجه ها از نورد سرد برخوردار‌است . از‌آن‌جا‌كه در عمليات نورد گرم , شمش فولادي زير مرتبه حرارت مضاعف بالا ( حدود 1280 جايگاه سانتيگراد ) قرار مي‌گيرد , منجر كدر و مات شدن كالا آخرين مي‌شود و به همين جهت ورق سياه ناميده مي شود .

https://www.asroon.ir/products/detail/Default.aspx?title=%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87&id=120

اشكال ورق سياه :

تفاوت ورق سياه و ورق روغني | تجارت فلز
ورق سياه بر حسب دسته كاربرد به دو جور ورق سياه صنعتي و ورق سياه معمولي تقسيم مي شود . ورق سياه با استانداردهاي متفاوت از نمره ST33 تا ST52 ايجاد مي شود . ST مخفف Steel به معناي فولاد و عدد پس از ST نمايانگر ميزان تنش آخرين ( رنج ورق ) بر حسب ( كيلوگرم بر سانتي متر مربع ) است .

نرمي و رنج ورق به ميزان كربن به فعاليت رفته در آلياژ آن مربوط است . هرچه ميزان كربن بيشتر باشد , ورق دشوار خيس مي شود .


ورق سياه معمولي :

ورق سياه | سامانه ي آهن ۲۰ بزرگترين مرجع درج آگهي آهن آلات و ساير ...
اسم تجاري اين ورق استاندارد ST37 است كه پركاربردترين مدل ورق سياه است و در صنعت هاي سبك و بويژه در صنعت ساختمان مضاعف استعمال مي شود .

https://www.asroon.ir/products/detail/Default.aspx?title=%D9%BE%DB%8C%DA%86-&id=134


ورق سياه صنعتي :
اين ورق به اسم هاي تجاري استاندارد ST52 و A516 - GR60 , 70 و A285 - GR C و A283 - GR C در بازار جان دار هست و به دليل رنج بالاي ورق در صنعت هاي سنگين وزن كاربرد دارااست .


فرم ها و بعدها ورق سياه :
ورق سياه به دو صورت فابريك و رول فرم فراهم و ارائه به بازار مي شود كه در تحت هر يك شرح داده مي شود . ورق سياه از ضخامت 1 . 5 تا 100 ميليمتر ساخت مي شود , البته ضخامت سايزهاي متداول ورق سياه 8 تا 15 ميليمتر است .

https://www.asroon.ir/products/detail/print.aspx?id=109
ورق سياه فابريك :
اين مدل ورق در سوله در بعد ها گوناگون برش خورده و بسته بندي مي شود . از خصوصيت هاي ورق فابريك مي شود به ظريف بودن بعد ها , صاف بودن بي نقص كناره هاي ورق , عدم موج و عدم شكستگي در تراز ورق و . . . اشاره نمود . به دليل همين مزايا ارزش ورق فابريك از ورق رولي بيشتر است و معمولاً براي شغل هاي كليدي كه توجه و نازكي پليت به عمل رفته اهميت داراست , به كارگيري مي شود .

ورق فابريك استاندارد در ضخامت و بعد ها متفاوتي كه مدنظر است توصيه داده و ايجاد مي شود . ولي بعد ها معمولي آن به شرح تحت مي‌باشد .

2000 mm ×1000

2500 mm ×1250

6000 mm ×1000

6000 mm ×1500

6000 mm ×2000

12000 mm ×2000


ورق سياه صاف

 

​ورق سياه رول فرم :

Buy Grade JIS G3141-SPCC-SD Galvanized Steel Coil Price,Size ...
ورق هاي با ضخامت كمتر از 15 ميليمتر به صورت كلاف يا اين كه رول هم به بازار عرضه مي شود , البته ورق با ضخامت بيشتراز 15 ميليمتر قابليت و امكان رول پيچ شدن را ندارد . اين ورق ها در ضخامت و پهنا هاي متعدد ايجاد مي‌شوند , ولي در حين برش نمي‌خورند و بسته به نياز مصرف كننده به ارتفاع حتمي بريده مي شود .

ورق سياه رولي نسبت به جور فابريك از حيث اقتصادي مقرون به صرفه خيس است . اين ورق ها كه به اسم كويلي هم شناخته مي گردند را مي توان در پهنا هم به ميزان دلخواه مجدداً برش اعطا كرد . پهنا رول هاي جان دار در بازار 100 , 125 , 150 و 200 سانتي متر ميباشد .

https://www.asroon.ir/products/detail/print.aspx?id=128

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۴:۲۶ ] [ نيلوفر احمدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی